SATIN SKINZ WHITE BOOSTER : PENYELAMAT KULIT GELAP & BERMASALAH

09:36



PANAS PANAS KINI BEGITU HAVOC DIPERKATAKAN :

Satin Skinz White Booster

Mesti anda nak tahu kan apa yang best sangat dengan Satin Skinz White Booster nih..Kalau anda nak tahu, Satin Skinz White Booster mempunyai khasiat tambahan seperti Collagen Ikan Kod & Stemcell yang Bagus untuk Minda , Tulang , Rambut & dapat memberikan Tenaga yang sangat diperlukan oleh Individu yang Normal.




CIRI - CIRI Satin Skinz White Booster :

Satin Skinz White Booster ialah supplement yang mempunyai 2 formula lengkap untuk kecerahan berganda-ganda. Satin Skinz White Booster ini blh menjadi booster pencerah / pembantu supplement lain untuk mencerahkan kulit wajah dan badan kita. Formula pertama di Malaysia yang bersifat photoprotective (Pelindung Sinaran UV)

Satin Skinz White Booster ini di datangkan dalam 2 botol dan ia mengasingkan dua formula yang lengkap untuk kecantikan dan kesihatan badan kita.




CIRI - CIRI Satin Skinz White Booster MEMPUNYAI 2 FORMULA HEBAT :

1) ROYAL CEREPRON-F

Cerepron-F, Vitamin C, Collagen
Mempunyai bahan2 dr ekstrak yis berkualiti tinggi sbg penganti Glutathione kerana mengandungi L-Cysteine Peptide dan akan merangsang Glutathione secara semula jadi dlm badan.
MAKSUDNYA GLUTATHIONE yg terhasil dlm badan kita tu adalah glutathione original / semulajadi Hasilnya kulit anda lebih cepat puteh mengebuu.


2) NUTROXSUN GOLD

Nutroxsun,Astaxanthin, Apple Stemcell, Vitamin C Rosehip, Fish Cod Collagen, Super Orange, Super Papaya, Grape Seed
Formula pertama di Malaysia yg bersifat photoprotective (Pelindung Sinaran UV) So kita tak perlu risau kalau terpaksa terdedah dgn matahari.. confirm tak sun burn.


  
SELAIN itu formula ini diciptakan utk merawat segala penyakit berkaitan kulit seperti JERAWAT, JERAGAT, WHITE HEAD, BLACK HEAD, PARUT, TANDA PENUAAN, ECZEMA, KUDIS DAN LAIN2.




[ Starting my day with @satinskinz2u and the packaging was so hipster 💕 ]
Semua masalah berkaitan kulit seperti Kulit Kusam dan gelap, Jerawat, Parut, Eczema, Ruam, Resdung, dapat di atasi dengan mudah hanya dengan Satin Skinz White Booster.




Satin Skinz White Booster!


"Penyelamat Kulit Gelap & Bermasalah"
Mempunyai 2 FORMULA lengkap utk pencerahan berganda-ganda!
Perasan tak korang makan supplement putih tp x putih? Biasanya utk kes mcm ni badan korang tak boleh bertindak balas secara cepat dgn supplement tu..

So Apa yg korang kena buat ??

Tak kira la korang tgh makan supplment apa skg ni... Tak kisah la brand mana pun.. TERUSKAN consume dan tambah Satin Skinz White Booster utk blast whitening effect dr supplement korang tu..

Psst..  Lg berkesan kalau korang combine Satin Skinz Premium + Satin Skinz White Booster. Trust me!
Consume kedua-dua formula ni serentak setiap 10 pagi Ini kerana waktu ni metabolisme badan tengah tinggi dan sangat sesuai untuk makan suplement.
  
..Picture nihh, stock honey punye...Sesape nk borong pun welcome
..Open for dropship, whatsapp @ 012-6521846


Di formulasikan untuk semua peringkat umur termasuk perempuan dan lelaki dengan dos yang di sarankan.
Mendapat sijil HALAL, KKM, FDA dan HACCP. Gunakan tanpa was-was dan yakini Satin Skinz White Booster !!! Kulit Sehalus SATIN - Putih merah jambu, Halus, Licin Gebu berseri serta bersinar-sinar sehebat Satin ! Satin Skinz bukan hanya cantik pada nama, tetapi menjanjikan kesan yang sangat luar biasa.



..Picture nihh, stock honey punye...Sesape nk borong pun welcome
..Open for dropship, whatsapp @ 012-6521846

Cara Pengambilan :  Makan macam makan Satin Skinz jugak, 1biji each bottle, 30min pagi sebelum sarapan & 30min malam sebelum tidur. Lg berkesan kalau korang combine Satin Skinz Premium + Satin Skinz White Booster. Memang Meletop uoll’s..



☏whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer Satin Skinz White Booster, Offer baekk punye, NON-STOP !!!!!!!

Ponn..Ponn..Poonn.. PM PM for best Price


FREE POSTAGE - POSLAJU NATIONAL COURIER
  Normal Price :  RM76 (SM) ; RM79 (SS)

note; nk urgent ?

bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dh bule dpt!


CMN NAK DAPTKAN ??


SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY 012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN ye..


Nak Order ? 
Sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank seperti di bawah:
514392513633
8003063175
Lovely Honey Enterprise
Lovely Honey Enterprise
Selepas pembayaran, sila Berikan Sip Pembayaran (SNAP PICTURE / SCREEN SHORT) Bersama Details di Bawah bagi memudahkan kami unt mebuat Semakan.. Sila Whatsapp ke 012-652 1846 / 017-328 6796 :

  • Nama : 
  • Alamat : 
  • Hp No :
  • Nama Product & Quantity :
  • Pic Transfer :

Sis akan menerima tracking kod dari Honey selepas jam 8 malam. Jika masih belum terima dalam 24 jam, sila hubungi  kami untuk bantuan. (SMS / Whtsapp Sahaja!) Sis boleh semak tracking kod di www.poslaju.com.my atau hubungi Posline di 1300-300-300 untuk bantuan.

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/lovelyhoneybeautyshop/#

Flickr Images