TESTIMONI ANGEL CAPS : Ekstrak Semulajadi HALAL & SELAMAT

11:43



Apakah ANGEL CAPS ?

ANGEL CAPS ialah supplemen penjagaan kulit yang diformulasikan daripada kombinasi bahan-bahan yang penting untuk kulit yang putih, sihat dan berseri. Penggunaan Angel Caps secara konsisten dapat membuatkan kulit cerah, putih dan berseri dari luar dan dalam!




ANGEL CAPS mengandungi ekstrak asli L Glutathione + Vitamin C + Kolagen + Coenzyme Q10 + Biji Anggur + Beri.
Glutathione merupakan ibu kepada segala antioxidant!! Amalkan pengambilan glutathione and bersedia lah utk tengok proses remajakan kulit kita berlaku!
Angel Caps bukan sahaja mengandungi glutathione, tapi turut mengandungi vit C, kolagen, koenzim Q10, biji anggur dan beri.
Semua bahan2 ni merupakan ekstrak 100% pure yg berkualiti tinggi. 
Sebab tu Angel Caps memang sangat2 berkesan! Putih. Gebu. Gebas. Memang merawat dari dalam sampai ke akar!



Nak cantik mcm korea?Jom try ANGEL CAPS!
Tapi.. Kenapa ANGEL CAPS?

Ini kerana ANGEL CAPS diformulasikan dari Korea ok! Sebab tu ANGEL CAPS mmg betul2 berkesan.Sebiji sehari jer pun dah cukup utk jadi cantik dan kekal cantik!

..............................

Jom Ulang VIRALkan Kelebihan-Kelebihan ANGEL CAPS :


❆  Mencerahkan dan memutihkan kulit  ❆
❆  Membantu menyembuhkan dan menghalang pertumbuhan jerawat/jeragat.  ❆
❆  ANGEL CAPS Merawat parut jerawat/kerosakan kulit  ❆
❆  Membaiki tona kulit tidak sekata dah kusam  ❆
❆  Mengurangkan bintik-bintik merah/radang  ❆
❆  Menghilangkan lingkaran hitam sekitar mata  ❆
❆  ANGEL CAPS meningkatkan kelembapan dan keanjalan kulit  ❆
❆  Mengurangkan pigmentasi,kedutan dan garis halus  ❆
❆  Meningkatkan keimunan badan  ❆





 Selamat ke ANGEL CAPS untuk ibu mengandung dan menyusu?

ANGEL CAPS mengandung ekstrak tulen 100% L-Glutathione, Kolagen, Vitamin C, Coenzyme Q10, Biji Anggur dan Buah Beri. Semua bahan-bahan ini sangat berkesan untuk pemutihan dan kecantikan kulit TETAPI dalam masa yang sama sangat SELAMAT. 

Bahan-bahan ini bukan bahan kimia sebaliknya ekstrak semulajadi. Bahan-bahan ini actually ada dalam badan kita malah diperlukan oleh badan! Biji Anggur dan Buah Beri merupakan bahan yang kaya dengan antioksidan! Kami sedang dalam proses untuk mendaftarkan ANGEL CAPS dengan Kementeria Kesihatan Malaysia (KKM). So jangan risau! Angel Caps 100% SELAMAT! Jika sudah didaftarkan pun, ANGEL CAPS bakal diletakkan di bawah katogeri MAL-N iaitu supplemen kesihatan tanpa dadah berbahaya!


 


 Macam mana cara nak ambil ANGEL CAPS ni?

Just ambil 1 biji sehari sebelum sarapan/sebelum tidur. Untuk kesan yang cepat, ambil ketika perut kosong dan minum banyak air.

Kesan ANGEL CAPS seawal 1 hari. Kulit akan mula lembap dan tak berminyak!
Jom PUTIH GEBU GEBAS macam Korea ! Sebiji sehari jer tak perlu makan banyak ANGEL CAPS ni, nanti terlajak putih pulokk !!




Selamat Datang kulit flawless fresh pinkish macam Korea!


Tak perlu suntik pon boleh lah!
Yg penting makan benda yg betul dengan cara yg betul.
Kulit kita bertindak dengan apa yg kita makan hari2.



ANGEL CAPS memang kaya dengan bahan2 yg bersifat antioksidan.


Kandungan ANGEL CAPS merupakan pure ekstrak yang diimport dari Jepun!


ANGEL CAPS mengandungi 6 bahan yang sangat sinonim dengan pemutihan dan agen kecantikan kulit yang sangat berkesan iaitu:

1.  L-Glutathione
2.  Kolagen
3.  Vitamin C
4.  Coenzyme Q10
5.  Ektsrak Biji Anggur
6.   Ekstrak Buah Beri.

Ekstrak yang digunakan dalam ANGEL CAPS adalah diimport dari Jepun dan 100% halal dan selamat. ANGEL CAPS dikilangkan di Malaysia di kilang bertaraf GMP dan HALAL





GLUTATHI.ONE merupakan ibu kepada segala antioxidant!! Amalkan pengambilan glutathione and bersedia lah utk tengok proses REMAJAKAN kulit kita berlaku!
ANGEL CAPS mengandungi ekstrak pure Vitamin C. Ekstrak pure Vitamin C merupakan serbuk putih tanpa perasa dan pewarna tau! ANGEL CAPS dapat menghilangkan lingkaran gelap bawah mata disebabkan kandungan Vitamin C asli dalam ANGEL CAPS! Vitamin C dalam ANGEL CAPS juga boleh buatkan kulit licin dan sekata. 

Co-Enzyme Q10 adalah bahan utama rangkaian Produk Kecantikan di selruh Dunia. Rasakan kehebatan ANTI-AG.ING Q10 dalam ANGEL CAPS.

KOLAG.EN @ COLL.AGEN tak perlu diperkenalkan lagikan. Ramuan utama untuk kulit yg tegang bersinar, gebu anjal, berseri-seri kini dalam 
ANGEL CAPS jugak.

GRAPE SEED EXTRACT memang terbukti secara makmal untuk melindungi, memulihkan & mencantikkan kulit. Ternyata 
ANGEL CAPS hanya mengandungi bahan-bahan terpilih.

BERRY EXTRACT adalah ANTI-AGING, ANTI-OXIDATION, ANTI-PENUAAN, selain benefit utama Mencegah Canser. Kini meluas digunakan produk premium Kecantikkan seperti 
ANGEL CAPS.


......................

Buka kapsul ANGEL CAPS nanti tengok serbuk warna putih. Serbuk tu pure extract kandungan-kandungan ANGEL CAPS. Try la makan and rasa serbuk tu! Rasa masam and kelat! Takde perasa dan pewarna ye. Masam tu rasa pure extract biji anggur dan beri.

......................








ANGEL CAPS ialah supplemen penjagaan kulit yang diformulasikan daripada kombinasi bahan-bahan yang penting untuk kulit yang putih, sihat dan berseri. Penggunaan ANGEL CAPS secara konsisten dapat membuatkan kulit cerah, putih dan berseri dari luar dan dalam!





ANGEL CAPS ni supplement untuk kulit. Kalau kulit naik jerawat or bintik merah tapi lambat hilang dan kulit nampak kusam jer, tu tanda kulit xcukup nutrient. Salah satu kandungan ANGEL CAPS ialah ekstrak biji anggur pure 100%. Ekstrak biji anggur terbukti secara saintifik lebih power 50X ganda berbanding Vitamin C dan 20X ganda Vitamin E. Kelebihan utama biji anggur ialah ia dapat melindungi sel dari rosak dan dapat baiki tisu penghubung yg dah rosak selain dapat melembap dan menghaluskan kulit serta melancarkan aliran darah.

Jom bekalkan vitamin kat kulit dengan ANGEL CAPS! Barulah kulit lebih bermaya PUTIH GEBU GEBAS!




ANGEL CAPS kaya dengan antioksidan & bahan2 yang memang power untuk pemutihan dan kecantikan kulit secara berkesan dan selamat. Hanya sebiji sehari jer. Tak perlu makan lebih, nanti terlajak putih!




Naik jerawat? Jom cegah jerawat dengan ANGEL CAPS!

Formulasi ANGEL CAPS kaya dengan antioksidan. Menurut kajian saintis, antioksidan memang sangat penting bukan je untuk rawat jerawat., tp juga untuk rawat/cegah bintik-bintik merah (blemish), blackhead dan whitehead! Nak muka cantik kena lah rawat dari dalam!




Dulu pakai makeup tebal2 pun tetap nampak gelap dan kusam. Lepas 2 bulan makan ANGEL CAPS, puas hati! Tak pakai makeup tapi kulit memang putih flawless. Bukan muka jer, tapi seluruh badan. Alhamdulillah, Angel Caps memang berkesan . Jom PUTIH GEBU GEBAS dengan ANGEL CAPS.




Alhamdulillah, 2 minggu sis ni makan ANGEL CAPS jerawat dah tak naik, muka makin putih gebu gebas! Jom dapatkan ANGEL CAPS sekarang...Tak rugiiii..memang berkesan!!





 Kulit cik adik comel ni dah tak kusam!

Eyebag pun dah semakin takde!


Bye2 kulit kusam,
Bye2 mata panda,

Selamat Datang kulit flawless fresh pinkish macam Korea!

Jom try ANGEL CAPS!
Barulah PUTIH GEBU GEBAS!






whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer ANGEL CAPSOffer baekk punye, 
NON-STOP !!!!!!!

Ponn..Ponn..Poonn.. PM PM for best Price


FREE POSTAGE - POSLAJU NATIONAL COURIER
(NORMAL RETAILS PRICE) ; RM85 SEMENANJUNG  

RM85 (SM) ; RM90 (SS)

note; nk urgent ?

bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dh bule dpt!


CMN NAK DAPTKAN ??

SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY @ 012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN ye..

Nak Order ? 
Sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank seperti di bawah:
514392513633
8003063175
Lovely Honey Enterprise
Lovely Honey Enterprise
Selepas pembayaran, sila Berikan Sip Pembayaran (SNAP PICTURE / SCREEN SHORT) Bersama Details di Bawah bagi memudahkan kami unt mebuat Semakan.. Sila Whatsapp ke 012-652 1846 / 017-328 6796 :

  • Nama : 
  • Alamat : 
  • Hp No :
  • Nama Product & Quantity :
  • Pic Transfer :


Sis akan menerima tracking kod dari Honey selepas jam 8 malam. Jika masih belum terima dalam 24 jam, sila hubungi  kami untuk bantuan. (SMS / Whtsapp Sahaja!) Sis boleh semak tracking kod di www.poslaju.com.my atau hubungi Posline di 1300-300-300 untuk bantuan.





You Might Also Like

0 comments

recent posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/lovelyhoneybeautyshop/#

Flickr Images