TOUJOURS™ ADVANCED : HARGA MURAH ORIGINAL BERKESAN

11:52










Nak cerah di wajah dan seluruh badan hanya dalam 3 hari?! 

3 HARI SUDAH NAMPAK HASILNYA DENGAN TOUJOURSADVANCED Collagen Shots. Fenomena collagen kecantikan terkini di pasaran yang digilai ramai mencecah puluhan ribu pengguna!


Kolagen gred AAA dengan ekstrak buah-buahan dan gabungan tiga makanan sunnah: Madu, Kurma & Delima. Koyak dan minum, tidak perlu bancuh atau kemam. Halal dan selamat!



Kulit cerah berseri seluruh badan. Hilang lingkaran gelap bawah mata. Anjalkan pipi, payudara, dan punggung dengan berkesan. Tingkatkan kadar metabolisma badan. Cepat kurus. Baik untuk kesihatan. Cari lebih banyak bukti di www.toujours.com.my .



Kolagen kecantikan terkini, TOUJOURSADVANCED Collagen Shots pilihan ramai selebriti yang ingin kekal cantik dan langsing.





Hairul Azreen Juara Fear Factor seorang lelaki yang lasak selalu terdedah dengan panas, dulunya berkulit kusam sekarang berseri-seri lihatlah sendiri hasil TOUJOURSADVANCED Collagen Shots! Kalau ia mampu merawat kulit lelaki yang tebal dan kasar, apatah lagi kulit wanita! Cuba sekarang!




Introduksi & Penjelasan Produk dari Hanis Zalikha dalam blog..."" #‎ToujoursAdvanced‬ Collagen Shots adalah:
Produk magik. Collagen paling magik dalam hidup yang taktau camne nak cakap. Yang siapa pakai mesti datang balik dan dah cerah sekata. Yang hitam kusam tetiba cerah berseri, yang cerah bertambah putih, tak kira lelaki perempuan. Padahal baru try satu box. Itu tak kira lagi yang bertemu jodoh dan sebagainya. Oke over.


Produk itu macam mana:
Dalam satu box, ada 30 sachets Collagen Shots dalam bentuk cecair manis sedap. Sachet itu adalah plastik yang boleh dikoyak dan terus minum. Takyah bancuh takyah kemam semua takyah. Paham tak takyah?! Paham tak orang nak bagi kau cantik cepat?! Kalau letak dalam fridge lagi nikmat Ya Allah. Rasa berries sebiji tastes like candy. 

Pastu dalam #‎ToujoursAdvanced‬ Collagen Shots ni penuh ekstrak buah-buahan yang ko takkan berjaya makan semua untuk dapat khasiatnya dalam sehari. Mahal kot nak makan semua buah-buahan ini setiap hari. Phew nasib baik ada Toujours Advanced Collagen Shots. Jimat duit dapat khasiat everythinggg iaitu: Epal, Strawberry, Blueberry, Lemon, Acai Berry. Tambahan ada makanan sunnah : Delima, Madu & Kurma. Ini semua dalam bancuhan kolagen gred yang TINGGI. Sebab itu Toujours Advanced ini bold gila boleh claim nampak perubahan dalam 3 hari. Sebab kualiti bahan dia yang tinggi dan aktif.

Dah enough. Toujours Advanced Collagen Shots, 30 sachets, tahan sampai sebulan, cuma RM199, dapat nampak hasil dengan cepat, tinggi khasiatnya untuk kesihatan; HARGA SANGAT BERPATUTAN daripada membaziaq-baziaq duk try macam-macam produk penjagaan kulit bertahun-tahun tapi masih lagu tu jugekkk. Keknis taknak dengar lagi semua ni cukup, minum je produk magik ni.

Saya berkira sebab... BETUL KE BERKESAN:
What is this?! Berapa banyak lagi testimonial ko nak. LOL. Pergi cari hashtag #ToujoursTesti kat Instagram dan belek sendiri kebagusan Toujours. Boleh nangis terharu you know. Ramai betul yang berpuas hati. Toujours ni lagi obvious kesannya kalau orang tu memang tak pernah minum produk kolagen, lelaki lah selalunya! Effect dia memang berbaloilah menepis tohmahan orang kata jambu minum kolagen. LOL. Klik sini untuk Testimonial Orang Lain Yang Minum Toujours.


Okay, saya dah nak beli dah ni, nak tahu HASILNYA:
Di sini Keknis akan kongsi personal experience terus.




Nahha.haha..copypaste terus penjelasan "KEKNIS" dalam blog beliau..CREDIT TO HER.

.......................................................

Kenapa Kita Perlukan TOUJOURSADVANCED Collagen Shots :
Ianya produk kolagen terbaik di pasaran.
Harga yang sangat berpatutan dan mampu milik, sekotak mampu tahan sebulan.
Inilah masa untuk berubah. Kecantikan dan kesihatan memerlukan usaha.
Belum cuba belum tahu. Sudah cuba, terus setia.
Tidak lagi tertanya-tanya produk yang digunakan oleh selebriti tempatan untuk sentiasa tampil cantik dan berseri walau kulit mereka sentiasa digasak dengan solekan dan matahari.



Semakin usia kita meningkat, penghasilan kolagen badan mula berkurangan. Kita tidak lagi seanjal, secerah dan semulus seperti waktu kita bayi dan kanak-kanak dan awal remaja. Tambahan pula, selain sistem penghasilan kolagen yang makin lambat, kolagen badan kita banyak dimusnahkan oleh tindakan radikal bebas, keracunan dalam sistem badan ekoran amalan pemakanan yang tidak baik, stress dan kesan pencemaran kosmetik, wangian, aksesori dan pencemaran persekitaran....Makanan kolagen tambahan mampu memperbetul sistem penghasilan kolagen badan secara semulajadi.

TOUJOURSADVANCED Collagen Shots ialah minuman kolagen tambahan untuk kecantikan dan kesihatan yang digandakan kebaikan dan khasiatnya dengan ekstrak buah-buahan dan makanan sunnah seperti delima, madu dan kurma. 
Diperbuat daripada kolagen kelas tertinggi gred AAA daripada ikan kod, TOUJOURSADVANCED Collagen Shots adalah yang terbaik dalam kalangannya. 
Ia sudah sedia dalam bancuhan yang sedap dan mudah ditelan, hanya koyak dan minum.



 Kandungan TOUJOURSADVANCED Collagen Shots :
  • Collagen : Grade AAA berkualiti tinggi
  • Vitamin C ekstrak buah-buahan
  • Makanan Sunnah : Madu , Kurma , Delima
  • PuraSweet :  Pengganti gula baik untuk penghidap diabetes dan kencing manis
  • Air Osmosis berbalik. 


100% SELAMAT, HALAL & SESUAI DIGUNAKAN OLEH PESAKIT KENCING MANIS.


CARA PENGAMBILAN TOUJOURSADVANCED Collagen Shots ;
PENGGUNA PERTAMA KALI
Untuk memastikan samaada produk kami sesuai atau tidak dengan anda, cuba 1 sachet selang sehari selama 6 hari. Sekiranya anda mengalami simtom-simtom detoks yang normal, teruskan menggunakan Toujours Advanced Collagen Shots. Sekiranya anda mengalami reaksi yang drastik, berhenti menggunakan produk.
PROGRAM INTENSIF

Untuk program intensif dan kesan yang lebih cepat, kami mencadangkan 2 sachet sehari – 1 sebelum sarapan dan sebelum tidur. Selepas itu, anda boleh sambung dengan program penyelengaraan sekali sehari.

PROGRAM PENYELENGGARAAN
Satu sachet Toujours Advance sebelum sarapan pagi sudah cukup untuk anda mengekalkan kulit lembab yang berseri-seri. Semudah itu!

Kolagen kecantikan pilihan ramai pramugari! Rupanya ini tips dan rahsia mereka kekal cantik sepanjang masa. TOUJOURSADVANCED Collagen Shots telah menjadi kegemaran ramai pengguna setia kerana KEBERKESANANNYA.

Wow yes! Sempat cantik untuk Raya! Sihatkan kulit dengan makanan sunnah! TOUJOURSADVANCED Collagen Shots berkesan sepantas 3 hari terus dah nampak hasil! Terbukti berkesan untuk ramai orang!


Sihatkan kulit dengan makanan sunnah! #‎ToujoursAdvanced‬ Collagen Shots berkesan sepantas 3 hari terus dah nampak hasil! Terbukti berkesan untuk ramai orang!



Tahu tak kolagen ni tengah viral sebab lelaki pun boleh nampak perubahan drastik? Why? Because kulit pengguna makin sihat dan lebih sekata! That's what we want! We are always out in the sun! Takde masa nak apply sunblock and whatnot plus tak rajin sgt nak berskincare. TOUJOURSADVANCED Collagen Shots ni koyak dan minum je! Sedap sejuk! Best product invention ever @toujoursadvanced ‪#‎ToujoursAdvanced‬




Adakah anda kenal mereka? Golongan yang memerlukan#ToujoursAdvanced‬ '

1. Remaja dengan macam-macam masalah kulit sampai insecure.

2. Si dia berkulit kusam yang kuat bersukan dan terdedah matahari.


3. Kakak yang suka bersolek tapi still tak berseri.



4. Gadis minimal yang suka keluar rumah tanpa mekap, #nofilter‬.



5. Brader-brader nak handsome tapi malas pakai apa-apa kat muka.

6. Officemate yang suka kira kalori makanan sebab takut gemuk.

7. Makcik up-to-date yang suka bercantik dengan produk terkini dan terhangat.

8. Pakcik dengan masalah kesihatan yang malas makan buah-buahan dan sayuran.

9. Bakal pengantin yang dah kesuntukan masa nak cantikkan kulit + body.

10. Berkulit gelap tapi benci gelap kusam, nak glowing macam Beyonce.

11. Isteri yang 'pasang badan' sayangkan suami.

12. Kawan baik yang perlukan makeover untuk gembirakan hati.

13. Aunty yang dah tak sanggup body kendur dan kulit kedut.

14. 'Young parents' bermuka lesu, tak cukup rehat asyik berjaga malam.

15. Abang jaga badan nak juga jaga kulit.

16. You......




Artis2 Malaysia yang kulit sunburn baru balik dari Gold Coast , Australia terus consume Collagen terbaik Malaysia utk merawat sel2 kulit yang mati akibat terdedah dengan panas, jadi anda bila lagi? Boleh layari website kami www.toujours.com.my



Pilihan ramai BAKAL PENGANTIN, cerahkan kulit naikkan seri! Fenomena kolagen kecantikan yang PALING BANYAK diperkatakan ; Collagen Shots daripada Toujours Advanced! Terbukti ramai selebriti mencuba dan terus-menerus memilih untuk minum Toujours Advanced Collagen Shots! Terlalu banyak produk di pasaran, tidak tahu yang mana berkesan, semua menjadi satu pembaziran, TOUJOURSADVANCED Collagen Shots MENGATASI semuanya dengan BERIBU PENGGUNA YANG BERPUAS HATI! Tidak perlu cari lagi! Inilah pilihan hati!



Hanya koyak dan minum, tak perlu susah untuk cantik! TOUJOURSADVANCED Collagen Shots menyerap jauh ke dalam sistem badan dan berkesan sepantas 3 hari untuk MENCERAHKAN KULIT, MENYIHATKAN BADAN, MENAMBAHKAN TENAGA dan MENGAWAL SELERA MAKAN. Kulit boleh LICIN, bertambah ANJAL dan badan makin KURUS! Lengkap dengan bukti dari orang ramai. Tanyakan saja dan minta bukti testimonial gambar.






TOUJOURSADVANCED Collagen Shots dengan satu kotak berisi 30sachet. Rasa yang sangat sedap menjadikannya kolagen kecantikan kegemaran ramai. Senangnya nak cantik dan sihat! Senangnya nak dapatkan zat dan vitamin daripada 5 jenis buah dan 3 makanan sunnah madu, kurma dan delima! Hanya koyak dan minum setiap pagi! Tengok result dalam 3 hari. Kalau kita tak perasan, suami / officemate / jiran yang tegur! Eh kenapa makin cantik naik seri? Patutlah TOUJOURSADVANCED Collagen Shots juga jadi pilihan BAKAL PENGANTIN berbulan sebelum majlis mereka! Senang naik seri bila kulit sihat, pipi merah jambu!.

Psssst, ianya produk uniseks, lelaki pun ramai minum! Yang penting mereka berpuas hati masalah kulit terus hilang, baru mereka faham kegunaan kolagen kecantikan yang wanita gila-gilakan!




Skin Journey artis Haizul Azreen dari gambar "KEKNIS", kat bahagian dahi yang paling ketara. Tak inject, cuma minum TOUJOURSADVANCED Collagen Shots. Dia sangat puas hati sebab kulit sekata! Kulit sekata tuh susah nak dapat!




Feedback from one of our toujours Toujours Testimonial‬ selfie winner! Goodbye eyebags and dark circles. Finally!




Honey suka feedback daripada model pemenang Toujours ‪#‎Testimonial‬ selfie contest ni, 7hari penggunaan intensif inilah dialami sendiri , katanya: I am the happiest women in the world smile emoticon












"Kolagen kecantikan yang paling berkesan untuk budak lasak dan suka main panas macam saya. Kulit tidak lagi kusam dan tidak sekata seakan berpanau. Kini lebih seronok dengan imej bersih dan segak macam ini", Hairul Azreen yang selesa dengan pengambilan TOUJOURSADVANCED Collagen Shots. 




Datin Nina Juren is a big fan of #‎ToujoursAdvanced‬ now. When she first got hers, she couldn't wait to introduce it to all her girlfriends! Toujours love you Datin @ninajuren


Psssst, ianya produk uniseks, lelaki pun ramai minum! Yang penting mereka berpuas hati masalah kulit terus hilang, baru mereka faham kegunaan kolagen kecantikan yang wanita gila-gilakan!

Akhirnya! Ini baru betul. Penemuan kolagen terbaik yang BETUL menyihatkan kulit, BETUL memutihkan kulit, memang BETUL berkesan menaikkan seri wajah. TOUJOURSADVANCED Collagen Shots. LENGKAP DENGAN BUKTINYA SEKALI.
Kalau sesuatu produk kolagen mampu mengubah dan menyerikan kulit wajah LELAKI yang tebal dan kasar, APATAH LAGI KEPADA KULIT WAJAH WANITA. 




Selebrti Hairul Azreen, Hanis Zalikha, Neelofa, Shila Amzah, Elfira Loy, Dira Abu Zahar, Fynn Jamal, Diana Danielle, Nadiya Nisaa, Liyana Jasmay, Dafi, Sharnaaz Ahmad, Aril AF, Nazim Othman, dan ramai lagi telah memilih TOUJOURS ADVANCED COLLAGEN SHOTS sebagai kolagen kecantikan utama mereka setelah mencuba dan berpuas hati dengan hasil yang mereka miliki.


☏whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer TOUJOURSADVANCEDOffer baekk punye, NON-STOP !!!!!!!

Ponn..Ponn..Poonn.. PM PM for best Price


FREE POSTAGE - POSLAJU NATIONAL COURIER
(NORMAL RETAILS PRICE) ; RM199 (SM) ; RM205 (SS)

note; nk urgent ?

bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dh bule dpt!


CMN NAK DAPTKAN ??

SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY 012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN ye..


Nak Order ? 

Sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank seperti di bawah:
514392513633
8003063175
Lovely Honey Enterprise
Lovely Honey Enterprise
Selepas pembayaran, sila Berikan Sip Pembayaran (SNAP PICTURE / SCREEN SHORT) Bersama Details di Bawah bagi memudahkan kami unt mebuat Semakan.. Sila Whatsapp ke 012-652 1846 / 017-328 6796 :

  • Nama : 
  • Alamat : 
  • Hp No :
  • Nama Product & Quantity :
  • Pic Transfer :

Sis akan menerima tracking kod dari Honey selepas jam 8 malam. Jika masih belum terima dalam 24 jam, sila hubungi  kami untuk bantuan. (SMS / Whtsapp Sahaja!) Sis boleh semak tracking kod di www.poslaju.com.my atau hubungi Posline di 1300-300-300 untuk bantuan.

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/lovelyhoneybeautyshop/#

Flickr Images