SYMA ADVANCE BEAUTY SKINCARE : SyAdvance Skincare

21:43






☏whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer SYMA ADVANCE BEAUTY SKINCARE / SYADVANCE , RM75 / Set.....
Offer baekk punye, NON-STOP !!!!!!!


PENGENALAN PRODUCT TERKINI DARI SBS. OFFER "LESS RM10" !!!!!!!!!!!

FREE POSTAGE 
: RM75 (SM) ; RM80 (SS)


note; nk urgent ?

bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dh bule dpt!


CMN NAK DAPTKAN ??

SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY 012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN ye..








SyAdvance kini dalam pack 4 in 1



Dapatkan set SYADVANCE keluaran terbaru dari SBS, yang diperEXTRA secara lebih untuk tahap kecerahan berlipat kali ganda!! elak kesan penggelupasan, jerawat degil dan mampu mengembalikan kulit wajah yang licin secara total dari parut jerawat dengan rumusan baru yang diperkaya secara lebih hanya untuk anda. Kesan pencerahan mampu dialami dalam masa 2 minggu!! Keluaran terbaru SBS, SyAdvance mampu atasi segala galanya demi kecantikan wajah anda! Tak percaya??? Produk keluaran SBS telah membuktikan segalanya galanya untuk anda, Harga masih murah hanya dengan 1 set cuma RM75 (SM) dan RM80 (SS) ! Kami sedia mengambil tempahan. Whatsapp sekarang utk order !!!!!!!!!!!!






APAKAH SYADVANCE ?? SYMA ADVANCE BEAUTY ?? SBS ??


Produk keluaran SBS telah membuktikan segalanya galanya untuk anda, KINI SYMA BEAUTY SKINCARE tampil dengan set terkini SyAdvance kini dalam pack 4 in 1. Harga masih Murah.




Kelebihan Cleansing Gel set SyAdvance untuk kulit wajah anda? 

Gel Muka yang dirumus khas dengan pati buah-buahan dan perfume untuk kesegaran yang berpanjangan dan penjagaan kulit muka secara semula jadi. Ia bertindak dengan meneutralkan PH kulit muka anda secara efektif, mengatasi masalah kulit berminyak, menghilangkan jerawat, jeragat, kekusaman kulit, parut dll. Ianya juga akan sentiasa melembabkan kulit dan tidak akan memberi penghakisan pada kulit muka anda. Kulit juga akan kekal berseri tanpa mudah kelihatan sunburnt di bawah sinaran matahari terik.






Syma Miracle Toner set SyAdvance dirumus khas daripada Hermamalis Virginia, Glutathione, Arbutin, Ekstrak Aloe Vera, Ekstrak Licorice dan byk lg ramuan semulajadi bertujuan untuk mengecilkan liang pori2 kulit, membasmi kuman dan bakteria, memberi kelembapan kpd kulit, melembut, mencerah dan menyerlahkan seri kulit agar seri putih kekal berpanjangan. 

Dulu kena beli saperate kan ?? RM25 gitu ?? Now dh termasuk dalam set SyAdvance so tkyah susah-susah lagi..................





Kelebihan Advance Beauty Cream (Krim malam) set SyAdvancuntuk wajah anda? 


Krim Malam Advance Beauty Cream mengandungi hanya bahan-bahan campuran natural yang aktif pada kulit spt pati Aloe Vera, pati Mulberry, bahan-bahan mineral dll yang mampu membantu mencerahkan kulit sepenuhnya dengan beransur-ansur Ianya bertindak sbg anti-ageing untuk mambantutkan penuan sel-sel kulit muka, menghilangkan bintik-bintik hitam, menghilangkan jerangat serta jerawat degil pada muka. Kesemua bahan-bahan campuran lansung tidak merbahaya untuk kulit wajah kerana campurannya tidak mengandungi bahan kimia aktif yang merbahaya untuk kulit spt merkuri (untuk penjagaan kulit ianya amat penting) yang akan menyebabkan radang kulit, penggelupasan secara serius, penipisan kulit secara keseluruhan dan boleh menyebabkan kanser kulit. Dengan menggunakan SyAdvance Advance Beauty Cream secara konsisten dan baik, kulit akan kelihatan berseri, anjal, sihat dan cerah tanpa pengelupasan dan kemerah-merahan di bawah sinaran cahaya matahari. Kulit anda akan tampil lebih cantik dan berseri walaupun tanpa solekan. Cubalah sendiri untuk kulit wajah anda dan alami kesannya secara sempurna dari Advance Beauty Cream. Anda mampu mengubah segala masalah pada kulit wajah anda!








Kelebihan Silky Smooth BB Cream with SPF35 set SyAdvance untuk wajah anda? 

Yang paling istimewa anda tidak perlu memakai makeup, hanya menggunakan ia yang mampu bertindak sebagai FOUNDATION kepada kulit muka bagi menutupi permukaan muka yang tidak sekata, terus mampu memberi kesan yang sempurna kepada si pengguna sepenuhnya! Dengan terkandungnya ramuan ramuan kecantikan semulajadi seperti Argan Oil, Serbuk Mutiara, dll yang sepenuhnya mampu menghilangkan kekusaman pada wajah muka, mencerahkan wajah muka secara keseluruhan dengan sekata, Ianya diperkaya dengan LEBIH berkali ganda dengan SPF-35 yang bertindak melicinkan permukaan kulit muka dan bertindak sebagai penghalang sinaran UV (sunblock) secara total bagi mengelak kulit terbakar/hangus slps terdedah pada sinaran matahari. Cubalah sendiri untuk kulit wajah anda untuk alami kesan secara sempurna dari Silky Smooth BB Cream with SPF35!!








TESTIMONIALS.
































☏whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer SYMA ADVANCE BEAUTY SKINCARE / SYADVANCE , RM75 / Set.....
Offer baekk punye, NON-STOP !!!!!!!


PENGENALAN PRODUCT TERKINI DARI SBS. OFFER "LESS RM10" !!!!!!!!!!!

FREE POSTAGE 
: RM75 (SM) ; RM80 (SS)


note; nk urgent ?

bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dh bule dpt!


CMN NAK DAPTKAN ??

SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY 012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN ye..




Nak Order ? 
Sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank seperti di bawah:
514392513633
8003063175
Lovely Honey Enterprise
Lovely Honey Enterprise
Selepas pembayaran, sila Berikan Sip Pembayaran (SNAP PICTURE / SCREEN SHORT) Bersama Details di Bawah bagi memudahkan kami unt mebuat Semakan.. Sila Whatsapp ke 012-652 1846 / 017-328 6796 :

  • Nama : 
  • Alamat : 
  • Hp No :
  • Nama Product & Quantity :
  • Pic Transfer :
Sis akan menerima tracking kod dari Honey selepas jam 8 malam. Jika masih belum terima dalam 24 jam, sila hubungi  kami untuk bantuan. (SMS / Whtsapp Sahaja!) Sis boleh semak tracking kod di www.poslaju.com.my atau hubungi Posline di 1300-300-300 untuk bantuan.

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/lovelyhoneybeautyshop/#

Flickr Images