DERMANIC+ TRANSCAPS - Rahsia Putih Gebu, penyelesaian mudah utk masalah kulit Anda.

19:55





☏whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer Dermanic+ TRANSCAP, RM60/botol.....offer baekk punye, NON-STOP !!!!!!!

FREE POSTAGE 
: RM60 (SM) / RM65 (SS)


note; nk urgent ?
bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dhbule dpt!

CMN NAK DAPTKAN ??
SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY 
012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN





Dermanic+ TRANS CAPSULE 250mg

Salam satu malaysia sume warganegara Malaysia. Dunia sekarang ramai nak cantik, nak comel. so sume orang kejar2 nak kulit cantik, bukan sekadar kulit cantik tapi kulit putih melepak. kalau kite tengok sendiri kat msia ni pun macam2 produk d kluarkan utk kulit. tgk advertisement bukan main lagi, tapi berkesan ke tak produk tu xtau la. nak cari produk yang betul2 berkesan susah kan. i rse uols mesti dah try mcm2, dari supplement, skin care and injection. but still tak putih....kenapa?? kerana tak jumpa produk berkesan lagi. so now i nak introduce uols produk yg betul2 berkesan. MEMANG BERKESAN sebab dah rmai gune,but x ramai yg jual. cos this product very limited and susah nak dapat uols. selalu putus stok.



Apa itu Dermanic+ transcapsule?  Ia merupakan suplemen yg membantu mencerahkan dahulu kemudian memutihkan kulit anda dan meningkatkan kegebuan pada tekstur kulit.. 
Ia juga sgt baik utk merawat pigmentasi sekaligus memudarkannya.. Bukan itu sahaja, ia sesuai digunakan bg memulihkan parut pd kulit.. Ia jarang didapati di Malaysia kerana origin dr Europe.. Kami membekalkan dermanic+ transcaps yg Original.






Fungsi utama Dermanic+ product :



1) WHITENING, mmg betul2 utk putih seluruh badan.
2) jerawat and parut jerawat. Sgt2 bgus utk kecut kan jerwat n hilang kan parut.
3) JERAGAT. Ok sume tau kan utk wanita berumur rmai ade jeragat mmg ssh nk hilang kan jeragat but dgn dermanic mmg blh hilangkan jeragat.

Sesuai untuk lelaki & perempuan .



HARGA BORONG TERENDAH!!
10 PCS RM500

Tranexamic Acid (Dermanic+ 250mg) merupakan INHIBITOR pencegah melanin kulit gelap yang paling terkenal di dunia. walaupun glutathione kini mendapat tempat , tetapi perlu untuk anda ketahui, kebanyakan glutathione yang dijual di pasaran adalah tidak berkesan , tidak ori dan dicampur dengan bahan-bahan lain seperti yeast dan kanji . Akibatnya , produk pemutihan kurang berkesan .
Sebenarnya, Tranexamic Acid digunakan secara meluas oleh hospital dan rumah sakit dalam tujuan mereka membekukan darah pesakit. Kebiasannya, wanita selepas bersalin akan diberi terapi tranexamic untuk menghentikan darah .



Tetapi perlu diingatkan.. di hospital, penggunaan Tranexamic Acid digunakan di dalam dos yang berlainan. Namun , bukan itu yang kita cari , ternyata , hasil penyelidikan saintis dunia dan doktor pakar kulit mendapati , formula Tranexamic Acid produk ini menggunakan tranexamic acid mampu memutihkan kulit. Bukan itu sahaja , selain memutihkan kulit menjadi putih pink dan gebu, Tranexamic Acid juga berkeupayaan menghilangkan parut , jeragat , mengatasi masalah jerawat serius serta menghaluskan kulit . Ade pelanggan yang menderita penyakit kulit dan ekzema kini pulih. Yang paling diminati ramai, ia berupaya melicinkan kulit seolah2 kita menjalani terapi hormon . 


NOTE : PELANGGAN YANG MENGHIDAPI PENYAKIT KRONIK SEPERTI JANTUNG, STROK, MASALAH DARAH KRITIKAL DAN SEWAKTU DENGANNYA DILARANG MENGAMBIL TRENAXAMIC ACID (DERMANIC CAPSULE)





Sedikit Tips penggunaan TRANS CAPSULE 250mg sebagai masker..


CAMPUR TRANSCAPS DENGAN.......

1) uols ada WHITENING CREAM?? campur je.. dlm bekas tu ha.. buka TRANSCAPS 5 BIJI... gaul. triple absorption into your skin bila pakai. booster pencerah uols.. lagi byk boost dari pati ibu putih.

2) dalam moisturizer or apa-apa cream pun boleh. 5 caps too


3) lotion??? boleh~~ letak je berapa banyak pon.

4) Cleanser?? boleh..boleh... buka caps.. serbuk tu campur dlm cleanser, mix evenly dlm telapak tangan dan bersihkan muka. 1 minggu sekali pon dah cukup ok.

5) buat mask??? titik air ke atas serbuk.. mix dan apply.. biar kering (30min) dan bilas. 1 or 2 kali seminggu.
**kulit sensitif kurang kan bilangan transcaps dan masa





Testimoni+ TRANS CAPSULE 250mg












☏whatsapp/sms 012-652 1846 / 017-328 6796
#OFFER TANPA HENTI dari honey !!

Offer Dermanic+ TRANSCAP , RM60/botol.....offer baekk punye, NON-STOP !!!!!!!

FREE POSTAGE 
: RM60 (SM) / RM65 (SS)


note; nk urgent ?
bule payment sblum kul3 ptg so honey poslajukn sameday gak, esuk dhbule dpt!

CMN NAK DAPTKAN ??
SENANG AJE.... UOLLS LEH SMS / WHATSAPP HONEY 
012-652 1846 / 017-328 6796 & DETAILS AKN DIBERIKAN




Nak Order ? 
Sila buat pembayaran ke salah satu akaun bank seperti di bawah:
514392513633
8003063175
Lovely Honey Enterprise
Lovely Honey Enterprise

Selepas pembayaran, sila Berikan Sip Pembayaran (SNAP PICTURE / SCREEN SHORT) Bersama Details di Bawah bagi memudahkan kami unt mebuat Semakan.. Sila Whatsapp ke 012-652 1846 / 017-328 6796 :

  • Nama : 
  • Alamat : 
  • Hp No :
  • Nama Product & Quantity :
  • Pic Transfer :
Sis akan menerima tracking kod dari Honey selepas jam 8 malam. Jika masih belum terima dalam 24 jam, sila hubungi  kami untuk bantuan. (SMS / Whtsapp Sahaja!) Sis boleh semak tracking kod di www.poslaju.com.my atau hubungi Posline di 1300-300-300 untuk bantuan.

You Might Also Like

0 comments

recent posts

Like us on Facebook

https://www.facebook.com/lovelyhoneybeautyshop/#

Flickr Images